Saturday, April 30, 2011

مملكته داريم ؟

رفتم توی گوگل کلمه "ساندیس" رو واسه یکی از پروژه های دانشگاه سرچ کردم چند تا عکس بذارم توی تحقیقم همش عکس تظاهرات حکومتی و بسیجی و ساندیس خور و... اومد! مملکته داریم؟
اینم سندش:


No comments:

Post a Comment