من هم یک رسانه هستم
Saturday, April 30, 2011
مملكته داريم ؟
رفتم توی گوگل کلمه "ساندیس" رو واسه یکی از پروژه های دانشگاه سرچ کردم چند تا عکس بذارم توی تحقیقم همش عکس تظاهرات حکومتی و بسیجی و ساندیس خور و... اومد! مملکته داریم؟
اینم سندش:
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment