رفتم توی گوگل کلمه "ساندیس" رو واسه یکی از پروژه های دانشگاه سرچ کردم چند تا عکس بذارم توی تحقیقم همش عکس تظاهرات حکومتی و بسیجی و ساندیس خور و... اومد! مملکته داریم؟
اینم سندش:
Saturday, April 30, 2011
Friday, April 29, 2011
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
امروز پس از مدتها ، رفتیم به منزل یکی از اقوام برای بازدید عید !
آخه من تازه از بستر بلند شده ام و تازه استخوان پایم جوش خورده بعد از 3 ماه !
نشسته بودیم که یهو یه نفر ریشو آمد تو حیاط با موتور مشکی و ظاهری خفن !
کی بود؟ به میزبان گفتم این کیه ؟ گفت بابا این حسنه دیگه . حسن ؟ بابا استخوان ترکونده ماشالله.
- تازه کجاشو دیدی ، آخر هفته دارن میرن مکه
--مکه ؟
- آره . توی این چند وقت جونش را گذاشت کف دستش و با منافقین مبارزه کرد . اگه یه وقت بچه ام موتورش خاموش میشد وسط این همه اوباش ، چی میشد ؟
این مکالمه اولیه من و پدر پیر این حسن آقا بود.
حسن آقای 20 ساله ، داره میره مکه !
به همسرم که کنار من نشسته بود و در اصل فامیل آنها بود ، یواشکی گفتم : از خون جوانان وطن لاله دمیده .
همسرم در جواب من ، گفت : نخیر . از خون جوانان وطن مکه دمیده .
بالاخره حسن آقا اومد نشست . من هم فرصت را غنیمت شمردم و سر صحبت را با 2 بیمار رها شده در بیابان باز کردم . دیدم این بابا خنگه . این چیزا براش مهم نیست . یه دفعه گفتم : شنیدم آقا با آقا قهر کرده ؟
یه دفعه انگار که برق بهش وصل شده باشه ، گفت : کی همچین حرفی زده ؟ گفتم الان یک هفته است که سرکار نمیاد و گفته : توی این دولت یا جای منه ، یا جای مصلحی . گفت : هرچی آقا بفرمایند ، همان است . گفتم پس اینهمه سنگ احمدی نژاد را توی انتخابات بیخود به سینه میزدید ؟ گفت : ما پیرو ولایتیم . رییس جمهور نوکر ولایته . ما تا وقتی با او هستیم که پشت رهبر باشد . اگه بخواد شاخ بشه ، میشکنیم شاخش را . حالا هر کی میخواد باشه . دیدم بحث به جایی نمیرسه ، نهار را زدیم و بهش گفتم رفتی مکه ، ما را هم دعا کن . !!!
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
آخه من تازه از بستر بلند شده ام و تازه استخوان پایم جوش خورده بعد از 3 ماه !
نشسته بودیم که یهو یه نفر ریشو آمد تو حیاط با موتور مشکی و ظاهری خفن !
کی بود؟ به میزبان گفتم این کیه ؟ گفت بابا این حسنه دیگه . حسن ؟ بابا استخوان ترکونده ماشالله.
- تازه کجاشو دیدی ، آخر هفته دارن میرن مکه
--مکه ؟
- آره . توی این چند وقت جونش را گذاشت کف دستش و با منافقین مبارزه کرد . اگه یه وقت بچه ام موتورش خاموش میشد وسط این همه اوباش ، چی میشد ؟
این مکالمه اولیه من و پدر پیر این حسن آقا بود.
حسن آقای 20 ساله ، داره میره مکه !
به همسرم که کنار من نشسته بود و در اصل فامیل آنها بود ، یواشکی گفتم : از خون جوانان وطن لاله دمیده .
همسرم در جواب من ، گفت : نخیر . از خون جوانان وطن مکه دمیده .
بالاخره حسن آقا اومد نشست . من هم فرصت را غنیمت شمردم و سر صحبت را با 2 بیمار رها شده در بیابان باز کردم . دیدم این بابا خنگه . این چیزا براش مهم نیست . یه دفعه گفتم : شنیدم آقا با آقا قهر کرده ؟
یه دفعه انگار که برق بهش وصل شده باشه ، گفت : کی همچین حرفی زده ؟ گفتم الان یک هفته است که سرکار نمیاد و گفته : توی این دولت یا جای منه ، یا جای مصلحی . گفت : هرچی آقا بفرمایند ، همان است . گفتم پس اینهمه سنگ احمدی نژاد را توی انتخابات بیخود به سینه میزدید ؟ گفت : ما پیرو ولایتیم . رییس جمهور نوکر ولایته . ما تا وقتی با او هستیم که پشت رهبر باشد . اگه بخواد شاخ بشه ، میشکنیم شاخش را . حالا هر کی میخواد باشه . دیدم بحث به جایی نمیرسه ، نهار را زدیم و بهش گفتم رفتی مکه ، ما را هم دعا کن . !!!
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
مملكته داريم ؟
تو یوتویب یه یا علی سرچ میکنی انواع و اقسامه سزارینا رو نشون میده....!!!
مملكته داريم ؟؟؟
Wednesday, April 27, 2011
فک و فامیله داریم؟
پسر عمم رفته سربازی افتاده راهنمایی رانندگی، روز دوم گفتن بازداشت شده، گفتیم چرا؟ گفتن به تشخیص خودش خیابون لاله زار رو دو طرفه کرده، فک و فامیله داریم؟
گروووووووووووووووونه!
آقا من رفتم نون بگیرم شده بربری شده 400 تومان! سنگک! سنگک شده 500! لواش شده 150تومان! ما از خیر آب وبرق مجانی گذشتیم! بازم نمیخواید 11 اردیبهشت بیاید بیرون؟ عزیز دل منو تو حالا میتونیم بخریم به فکر اون کارگره باش که نمیتونه جواب زن و بچه هاشو بده!
تورو خدا یه 10 روز بیایم تمومش کنیم دییییییییگه!!!!!!!!!!!
تورو خدا یه 10 روز بیایم تمومش کنیم دییییییییگه!!!!!!!!!!!
Tuesday, April 19, 2011
مملکته داریم؟
بچه های مدرسه دخترونه رو میخواستند ببرن باغ وحش ؛
اداره آموزش پرورش ممنوع کرده گفته فصل بهاره حیوونا جفت گیری میکنن بدآموزی داره
مملکته داریم؟؟؟؟
Friday, April 15, 2011
بيانيه زندانيان سياسی رجايیشهر در باره ادامه اعتصاب غذا
خبرگزاری هرانا - جمعی از زندانيان سياسی محبوس در بند امنيتی زندان رجايی شهر کرج، با انتشار بيانيهای ضمن اينکه اعتصاب غذای خود در يکشنبهٔ گذشته (۲۱ فروردين ماه) را تنها يک روز و نمادين خواندند، با اعلام برنامه، از ادامهٔ آن در هفتههای آتی خبر دادند.
اين زندانيان علاوه بر اين از رئيس سازمان ملل متحد، بان کی مون، خواستهاند که نماينده ويژه خود را برای بازديد از شرايط ايران و تهيه گزارش کامل از وضعيت آزادی و حقوق بشر در ايران بويژه وضعيت زندانها و زندانيان سياسی اعزام نمايد.
متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:
در شرايطی که از سوی ملتهای تحت ستم ديکتاتورها و خودکامگان و نيز مبارزان راه آزادی و دموکراسی، برگهای جديدی از تاريخ مبارزات منطقه با سرنگونی مبارکها و بن علیها نوشته میشود؛ حاکمان ايران در حالی از تريبونهای داخلی و خارجی و در جوار مقامهای بين المللی از حقوق انسانها دم میزنند که ملت ايران تحت شديدترين فشارهای سياسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قرار دارد و از حقوق اساسی خويش محروم مانده است و حاکميت از طريق ايجاد فضای رعب و وحشت و اعمال يک حکومت امنيتی- پليسی، جلوی فعاليت احزاب و گروههای منتقد سياسی را گرفته و آنها را منحل نموده، مطبوعات و روزنامههای آزادی خواه و مستقل را توقيف کرده و فعالان سياسی و کنشگران اجتماعی را بازداشت و زندانی کرده يا به سکوت واداشته و يا مجبور به ترک از وطن نموده است در نهايت رهبران جنبش سبز و همراهانشان را به صورت غير قانونی در شرايط حبس خانگی قرار داده است.
مردم مبارز ايران، فعالان سياسی و مدنی به ويژه فعالان دانشجويی که در روزهای ۲۵ بهمن و اول اسفند و سه شنبههای پايانی سال ۸۹ نشان دادند همچنان پرشور و پرنشاط در ميدان مبارزه حضور دارند، بیترديد در جهت حمايت از دوستان و همراهان خود در اين ايام به روشهای مسالمت آميز با نافرمانی مدنی يا اعتصابات و اجتماعات و کمپينهای گوناگون با نه به ديکتاتور به حمايت از درخواستهای بر حقی که خواست واقعی ملت و در مسير تضعيف وضعيت موجود از تحقق آزادی و دموکراسی و حقوق بشر در ايران گام برداشتند.
بر همين اساس ما زندانيان سياسی- عقيدتی اعم از فعالان سياسی، حقوق بشری، مطبوعاتی، دانشجويی و صنفی در اعتراض به شرايط تحميلی، که ناقض اعلاميه جهانی حقوق بشر و اصول مربوط به حقوق اساسی شهروندان حتی در قانون اساسی ايران است، ضمن اعتراض به روند بازداشت و محاکمه خويش اعلام میداريم تا زمانی که در شرايط حاکم بر جامعه و محدوديتهای اعمال شده عليه خود و خانوادههايمان بهبود اساسی صورت نگيرد و دست کم شرايطی که مسئولان جمهوری اسلامی برای مردم منطقه میخواهند در کشورمان نيز حاکم نگردد، به اعتراض مسالمت آميز خود با «نه به ديکتاتور» ادامه خواهيم داد.
هم چنين از دبير کل سازمان ملل جناب آقایبان کی مون درخواست میکنيم، نماينده ويژه خود را برای بازديد از شرايط ايران و تهيه گزارش کامل از وضعيت آزادی و حقوق بشر در ايران بويژه وضعيت زندانها و زندانيان سياسی اعزام نمايد.
از سويی خود نيز در آستانه مناسبتهای بين المللی و داخلی چون روز جهانی کارگر، روز معلم، روز جهانی مطبوعات و ۲۲ خرداد به اقدامهای اعتراضی مثل اعتصاب غذا تا تحقق کامل درخواستهای خويش به به ترتيب برنامه زير ادامه خواهيم داد.
پس از تجربههای اعتصاب غذای يکشنبه ۲۱ فروردين، ما جمعی از زندانيان سياسی و فعالان سياسی و مدنی در هفته نخست از روز يکشنبه ۲۸ فروردين اعتراض سياسی خود را با اعتصاب غذا به مدت يک روز آغاز مینمائيم، در هفته دوم روز يک شنبه ۴ اردی بهشت و دوشنبه ۵ اردی بهشت به مدت دو روز به اعتصاب غذا خواهيم کرد.
در هفته سوم نيز همزمان با روزجهانی کارگر و روز معلم و روز جهانی مطبوعات در روزهای يک شنبه ۱۱ ارديبهشت و دوشنبه ۱۲ ارديبهشت و سه شنبه ۱۳ ارديبهشت همبستگی خود را با کارگران، معلمان و روزنامه نگاران در اعتراض به فشارها و ستمهای فراوان برايشان با سه روز اعتصاب غذا اعلام میداريم.
اعتراضات در هفتههای چهارم و پنجم نيز از يکشنبههای اين هفته به مدت ۴ و ۵ روز ادامه خواهد يافت و روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردی بهشت و ۲۵ تا ۳۰ اردی بهشت روزهای اعتصاب غذای ما خواهد بود.
در صورتی که حاکميت حاضر نشوند دست از خودکامگی برداشته و تمامی مفاد حق قانونی ملت را بر مبنای اعلاميه جهانی حقوق بشر اجرا کند اين حرکت اعتراضی از روز يک شنبه اول خرداد ماه به صورت اعتصاب غذای نامحدود تا رسيدن به خواستههايمان ادامه خواهيم داد.
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
منصور اسانلو، رسول بداقی، مجيد توکلی، عيسی سحر خيز، کيوان صميمی، حشمت الله طبرزدی، مهدی محموديان
اين زندانيان علاوه بر اين از رئيس سازمان ملل متحد، بان کی مون، خواستهاند که نماينده ويژه خود را برای بازديد از شرايط ايران و تهيه گزارش کامل از وضعيت آزادی و حقوق بشر در ايران بويژه وضعيت زندانها و زندانيان سياسی اعزام نمايد.
متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:
در شرايطی که از سوی ملتهای تحت ستم ديکتاتورها و خودکامگان و نيز مبارزان راه آزادی و دموکراسی، برگهای جديدی از تاريخ مبارزات منطقه با سرنگونی مبارکها و بن علیها نوشته میشود؛ حاکمان ايران در حالی از تريبونهای داخلی و خارجی و در جوار مقامهای بين المللی از حقوق انسانها دم میزنند که ملت ايران تحت شديدترين فشارهای سياسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قرار دارد و از حقوق اساسی خويش محروم مانده است و حاکميت از طريق ايجاد فضای رعب و وحشت و اعمال يک حکومت امنيتی- پليسی، جلوی فعاليت احزاب و گروههای منتقد سياسی را گرفته و آنها را منحل نموده، مطبوعات و روزنامههای آزادی خواه و مستقل را توقيف کرده و فعالان سياسی و کنشگران اجتماعی را بازداشت و زندانی کرده يا به سکوت واداشته و يا مجبور به ترک از وطن نموده است در نهايت رهبران جنبش سبز و همراهانشان را به صورت غير قانونی در شرايط حبس خانگی قرار داده است.
مردم مبارز ايران، فعالان سياسی و مدنی به ويژه فعالان دانشجويی که در روزهای ۲۵ بهمن و اول اسفند و سه شنبههای پايانی سال ۸۹ نشان دادند همچنان پرشور و پرنشاط در ميدان مبارزه حضور دارند، بیترديد در جهت حمايت از دوستان و همراهان خود در اين ايام به روشهای مسالمت آميز با نافرمانی مدنی يا اعتصابات و اجتماعات و کمپينهای گوناگون با نه به ديکتاتور به حمايت از درخواستهای بر حقی که خواست واقعی ملت و در مسير تضعيف وضعيت موجود از تحقق آزادی و دموکراسی و حقوق بشر در ايران گام برداشتند.
بر همين اساس ما زندانيان سياسی- عقيدتی اعم از فعالان سياسی، حقوق بشری، مطبوعاتی، دانشجويی و صنفی در اعتراض به شرايط تحميلی، که ناقض اعلاميه جهانی حقوق بشر و اصول مربوط به حقوق اساسی شهروندان حتی در قانون اساسی ايران است، ضمن اعتراض به روند بازداشت و محاکمه خويش اعلام میداريم تا زمانی که در شرايط حاکم بر جامعه و محدوديتهای اعمال شده عليه خود و خانوادههايمان بهبود اساسی صورت نگيرد و دست کم شرايطی که مسئولان جمهوری اسلامی برای مردم منطقه میخواهند در کشورمان نيز حاکم نگردد، به اعتراض مسالمت آميز خود با «نه به ديکتاتور» ادامه خواهيم داد.
هم چنين از دبير کل سازمان ملل جناب آقایبان کی مون درخواست میکنيم، نماينده ويژه خود را برای بازديد از شرايط ايران و تهيه گزارش کامل از وضعيت آزادی و حقوق بشر در ايران بويژه وضعيت زندانها و زندانيان سياسی اعزام نمايد.
از سويی خود نيز در آستانه مناسبتهای بين المللی و داخلی چون روز جهانی کارگر، روز معلم، روز جهانی مطبوعات و ۲۲ خرداد به اقدامهای اعتراضی مثل اعتصاب غذا تا تحقق کامل درخواستهای خويش به به ترتيب برنامه زير ادامه خواهيم داد.
پس از تجربههای اعتصاب غذای يکشنبه ۲۱ فروردين، ما جمعی از زندانيان سياسی و فعالان سياسی و مدنی در هفته نخست از روز يکشنبه ۲۸ فروردين اعتراض سياسی خود را با اعتصاب غذا به مدت يک روز آغاز مینمائيم، در هفته دوم روز يک شنبه ۴ اردی بهشت و دوشنبه ۵ اردی بهشت به مدت دو روز به اعتصاب غذا خواهيم کرد.
در هفته سوم نيز همزمان با روزجهانی کارگر و روز معلم و روز جهانی مطبوعات در روزهای يک شنبه ۱۱ ارديبهشت و دوشنبه ۱۲ ارديبهشت و سه شنبه ۱۳ ارديبهشت همبستگی خود را با کارگران، معلمان و روزنامه نگاران در اعتراض به فشارها و ستمهای فراوان برايشان با سه روز اعتصاب غذا اعلام میداريم.
اعتراضات در هفتههای چهارم و پنجم نيز از يکشنبههای اين هفته به مدت ۴ و ۵ روز ادامه خواهد يافت و روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردی بهشت و ۲۵ تا ۳۰ اردی بهشت روزهای اعتصاب غذای ما خواهد بود.
در صورتی که حاکميت حاضر نشوند دست از خودکامگی برداشته و تمامی مفاد حق قانونی ملت را بر مبنای اعلاميه جهانی حقوق بشر اجرا کند اين حرکت اعتراضی از روز يک شنبه اول خرداد ماه به صورت اعتصاب غذای نامحدود تا رسيدن به خواستههايمان ادامه خواهيم داد.
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
منصور اسانلو، رسول بداقی، مجيد توکلی، عيسی سحر خيز، کيوان صميمی، حشمت الله طبرزدی، مهدی محموديان
Subscribe to:
Posts (Atom)
