من هم یک رسانه هستم
Wednesday, October 26, 2011
اگه این آمارگیرا اومدن در خونتون، آمار ندید!
اگه این آمارگیرا اومدن در خونتون، آمار ندید، بگید ما جزو خس و خاشاکیم آدم محسوب نمیشیم!!!
میخوام ببینم چند درصد از جمعیت کل ایران کم میشه؟!!!همین
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment