من هم یک رسانه هستم
Tuesday, April 19, 2011
مملکته داریم؟
بچه های مدرسه دخترونه رو میخواستند ببرن باغ وحش ؛
اداره آموزش پرورش ممنوع کرده گفته فصل بهاره حیوونا جفت گیری میکنن بدآموزی داره
مملکته داریم؟؟؟؟
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment