Tuesday, April 19, 2011

مملکته داریم؟

بچه های مدرسه دخترونه رو میخواستند ببرن باغ وحش ؛
اداره آموزش پرورش ممنوع کرده گفته فصل بهاره حیوونا جفت گیری میکنن بدآموزی داره

مملکته داریم؟؟؟؟

No comments:

Post a Comment