Wednesday, April 27, 2011

گروووووووووووووووونه!

آقا من رفتم نون بگیرم شده بربری شده 400 تومان! سنگک! سنگک شده 500! لواش شده 150تومان! ما از خیر آب وبرق مجانی گذشتیم! بازم نمیخواید 11 اردیبهشت بیاید بیرون؟ عزیز دل منو تو حالا میتونیم بخریم به فکر اون کارگره باش که نمیتونه جواب زن و بچه هاشو بده!
تورو خدا یه 10 روز بیایم تمومش کنیم دییییییییگه!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment