ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺑﺪ ﻧﺒﻮﺩ
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﻇﺎﻟﻢ ﻧﺒﻮﺩ
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﻮﺩ، غلط بود !
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺷﺴﺖ ﭼﯽ ﺑﻮﺩ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺩﺳﺮﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ ...
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺑﯽ ﺍﻃﻼﻋﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ 3 ﻫﺰﺍﺭﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺍﺧﺘﻼﺱ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﺏ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩ
ﺑﻪ ﻣﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﯿﻢ
ﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺍﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﻌﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﻔﻬﻤﺎﻧﺪ
ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﯿﭽﮑﺎﺭﻩ ﺍﺳﺖ ﻫﻢ ﻣﺎ !
ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﻗﻮﻩ ﻗﻀﺎﯾﯿﻪ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ "ﻗﻮﻩ ﻏﺬﺍﯾﯿﻪ " ﺍﺳﺖ
ﻭ ﮐﺎﺭﺍﯾﯽ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺍﻭ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻣﯽ ﺯﺩ ﺗﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ
ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮔﺬﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﮕﺬﺍﺭﯼ
ﮐﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﺑﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺒﻮﺩ!
ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻓﺮﺻﺖ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ ...
ﺍﻭ ﮐﻮﺩﮎ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﯾﺨﺖ
ﺗﺎ ﺗﺮﮎ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺁﻥ ﺭﺍ به وضوح ببینیم ...
من هم یک رسانه هستم
Thursday, July 4, 2013
Wednesday, October 26, 2011
اگه این آمارگیرا اومدن در خونتون، آمار ندید!
اگه این آمارگیرا اومدن در خونتون، آمار ندید، بگید ما جزو خس و خاشاکیم آدم محسوب نمیشیم!!!
میخوام ببینم چند درصد از جمعیت کل ایران کم میشه؟!!!همین
میخوام ببینم چند درصد از جمعیت کل ایران کم میشه؟!!!همین
Saturday, April 30, 2011
مملكته داريم ؟
رفتم توی گوگل کلمه "ساندیس" رو واسه یکی از پروژه های دانشگاه سرچ کردم چند تا عکس بذارم توی تحقیقم همش عکس تظاهرات حکومتی و بسیجی و ساندیس خور و... اومد! مملکته داریم؟
اینم سندش:
اینم سندش:
Friday, April 29, 2011
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
امروز پس از مدتها ، رفتیم به منزل یکی از اقوام برای بازدید عید !
آخه من تازه از بستر بلند شده ام و تازه استخوان پایم جوش خورده بعد از 3 ماه !
نشسته بودیم که یهو یه نفر ریشو آمد تو حیاط با موتور مشکی و ظاهری خفن !
کی بود؟ به میزبان گفتم این کیه ؟ گفت بابا این حسنه دیگه . حسن ؟ بابا استخوان ترکونده ماشالله.
- تازه کجاشو دیدی ، آخر هفته دارن میرن مکه
--مکه ؟
- آره . توی این چند وقت جونش را گذاشت کف دستش و با منافقین مبارزه کرد . اگه یه وقت بچه ام موتورش خاموش میشد وسط این همه اوباش ، چی میشد ؟
این مکالمه اولیه من و پدر پیر این حسن آقا بود.
حسن آقای 20 ساله ، داره میره مکه !
به همسرم که کنار من نشسته بود و در اصل فامیل آنها بود ، یواشکی گفتم : از خون جوانان وطن لاله دمیده .
همسرم در جواب من ، گفت : نخیر . از خون جوانان وطن مکه دمیده .
بالاخره حسن آقا اومد نشست . من هم فرصت را غنیمت شمردم و سر صحبت را با 2 بیمار رها شده در بیابان باز کردم . دیدم این بابا خنگه . این چیزا براش مهم نیست . یه دفعه گفتم : شنیدم آقا با آقا قهر کرده ؟
یه دفعه انگار که برق بهش وصل شده باشه ، گفت : کی همچین حرفی زده ؟ گفتم الان یک هفته است که سرکار نمیاد و گفته : توی این دولت یا جای منه ، یا جای مصلحی . گفت : هرچی آقا بفرمایند ، همان است . گفتم پس اینهمه سنگ احمدی نژاد را توی انتخابات بیخود به سینه میزدید ؟ گفت : ما پیرو ولایتیم . رییس جمهور نوکر ولایته . ما تا وقتی با او هستیم که پشت رهبر باشد . اگه بخواد شاخ بشه ، میشکنیم شاخش را . حالا هر کی میخواد باشه . دیدم بحث به جایی نمیرسه ، نهار را زدیم و بهش گفتم رفتی مکه ، ما را هم دعا کن . !!!
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
آخه من تازه از بستر بلند شده ام و تازه استخوان پایم جوش خورده بعد از 3 ماه !
نشسته بودیم که یهو یه نفر ریشو آمد تو حیاط با موتور مشکی و ظاهری خفن !
کی بود؟ به میزبان گفتم این کیه ؟ گفت بابا این حسنه دیگه . حسن ؟ بابا استخوان ترکونده ماشالله.
- تازه کجاشو دیدی ، آخر هفته دارن میرن مکه
--مکه ؟
- آره . توی این چند وقت جونش را گذاشت کف دستش و با منافقین مبارزه کرد . اگه یه وقت بچه ام موتورش خاموش میشد وسط این همه اوباش ، چی میشد ؟
این مکالمه اولیه من و پدر پیر این حسن آقا بود.
حسن آقای 20 ساله ، داره میره مکه !
به همسرم که کنار من نشسته بود و در اصل فامیل آنها بود ، یواشکی گفتم : از خون جوانان وطن لاله دمیده .
همسرم در جواب من ، گفت : نخیر . از خون جوانان وطن مکه دمیده .
بالاخره حسن آقا اومد نشست . من هم فرصت را غنیمت شمردم و سر صحبت را با 2 بیمار رها شده در بیابان باز کردم . دیدم این بابا خنگه . این چیزا براش مهم نیست . یه دفعه گفتم : شنیدم آقا با آقا قهر کرده ؟
یه دفعه انگار که برق بهش وصل شده باشه ، گفت : کی همچین حرفی زده ؟ گفتم الان یک هفته است که سرکار نمیاد و گفته : توی این دولت یا جای منه ، یا جای مصلحی . گفت : هرچی آقا بفرمایند ، همان است . گفتم پس اینهمه سنگ احمدی نژاد را توی انتخابات بیخود به سینه میزدید ؟ گفت : ما پیرو ولایتیم . رییس جمهور نوکر ولایته . ما تا وقتی با او هستیم که پشت رهبر باشد . اگه بخواد شاخ بشه ، میشکنیم شاخش را . حالا هر کی میخواد باشه . دیدم بحث به جایی نمیرسه ، نهار را زدیم و بهش گفتم رفتی مکه ، ما را هم دعا کن . !!!
از خون جوانان وطن مکه دمیده !
مملكته داريم ؟
تو یوتویب یه یا علی سرچ میکنی انواع و اقسامه سزارینا رو نشون میده....!!!
مملكته داريم ؟؟؟
Wednesday, April 27, 2011
فک و فامیله داریم؟
پسر عمم رفته سربازی افتاده راهنمایی رانندگی، روز دوم گفتن بازداشت شده، گفتیم چرا؟ گفتن به تشخیص خودش خیابون لاله زار رو دو طرفه کرده، فک و فامیله داریم؟
گروووووووووووووووونه!
آقا من رفتم نون بگیرم شده بربری شده 400 تومان! سنگک! سنگک شده 500! لواش شده 150تومان! ما از خیر آب وبرق مجانی گذشتیم! بازم نمیخواید 11 اردیبهشت بیاید بیرون؟ عزیز دل منو تو حالا میتونیم بخریم به فکر اون کارگره باش که نمیتونه جواب زن و بچه هاشو بده!
تورو خدا یه 10 روز بیایم تمومش کنیم دییییییییگه!!!!!!!!!!!
تورو خدا یه 10 روز بیایم تمومش کنیم دییییییییگه!!!!!!!!!!!
Subscribe to:
Posts (Atom)
